יום ראשון, 9 בפברואר 2014

A Paler Shade of Grey

בחודש החולף רכשתי לא מעט ג'ינסים חדשים, רובם בגוונים שבעבר לא הייתי שוקלת לרכוש (ובמילים אחרות - לא שחור, אפור כהה או כחול כהה). המאתגר מכולם, על הנייר לפחות, הוא ג'ינס בצבע אפור בהיר בהיר. אפור הוא אמנם צבע נייטרלי, אבל באופן עקרוני אני נוטה להתרחק מג'ינסים בצבעים בהירים (על תקן "כהה מרזה, בהיר מרחיב"), והאפור הזה מאוד בהיר, לפחות בתמונות (יש לי תקווה שכשהג'ינס יגיע הוא יתברר ככהה יותר במציאות, אבל אפילו אם זה המצב הוא עדיין יהיה בהיר מאוד ביחס ליתר הג'ינסים שלי).

שנייה אחרי שרכשתי את הג'ינס הזה, הגעתי למסקנה שאני לא בטוחה איך לשלב אותו. ללכת על שילוב עם גוונים בהירים? ללכת על הניגוד ולשלב דווקא עם שחור? אולי אפור בהיר הולך עם גוונים אחרים של אפור? זה גרם לי קצת לחשוש שכשהג'ינס יגיע אני לא ממש אנצל אותו בגלל שיהיה קל יותר להישאר בקומפורט זון שלי עם המכנסיים הכהים.
אז כדי לוודא שזה לא יקרה, החלטתי להקדיש פוסט לשילובים של ג'ינס אפור בהיר. אולי ככה אקבל רעיונות ועד שהוא יגיע כבר יהיו לי המון שילובים אפשריים בראש.

קודם כל, כמה שילובים מוצלחים מהבלוגוספירה:



הדוגמאות האלו מראות שג'ינס אפור בהיר משתלב יפה עם צבעים בהירים, אבל גם עם גוונים שונים של אפור ועם בורדו (שזה מן הסתם מעולה עבור חובבת בורדו שכמותי).

שיטוטים ברשת העלו שקייט מוס היא המלכה הבלתי מעורערת כשזה מגיע לג'ינס בגוונים הבהירים האלה.






גם לג'סיקה אלבה יש כמה ג'ינסים באפור בהיר, וגם היא משלבת אותם בצורה מוצלחת:



נראה לי שהשילובים הכי מוצלחים בעיני הם עם גוונים אחרים של אפור, שמשתלבים יפה ונותנים מראה מעניין ולא משעמם (על אף המונוכרומטיות). לקייט ולג'סיקה הולך טוב גם השילוב בין אפור בהיר לשחור, אבל אני חוששת שעבורי הניגוד יהיה קיצוני מדי. כרגע נראה לי שבשלב הראשוני  כנראה שאפור על אפור יהיה ה-Go to look שלי עם הג'ינס הזה.

וכמובן, אני לא יכולה לסיים בלי לנצל את ההזמנות לתת במה לשיר המקסים שנתן השראה לשם של הפוסט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה