יום רביעי, 28 במאי 2014

חולצת ג'ינס

בזמן האחרון קצת ציננתי את הנוכחות בחנויות, בעיקר בגלל המחירים ולא מעט בגלל הנסיעה הקרבה לברלין (עוד שבוע! איזו התרגשות). זה קצת תרם לחוסר הנוכחות שלי גם כאן בבלוג. מה לעשות, כשקונים פחות ומתעסקים פחות בענייני אופנה ושופינג, יש גם פחות דחף ורצון לדבר ולכתוב על זה.

ובכל זאת, האובססיה האחת שיש לי כרגע היא לחולצות ג'ינס.
אף פעם לא הייתה חסרה לי חולצת ג'ינס בארון - המחיר הגבוה שלהן (רק טיפונת יותר זול מג'קט ג'ינס שנתפס בעיני כשימושי בהרבה) - 230 ש"ח כמעט בכל הרשתות העונה, הוריד לי את החשק, ובעבר הן פשוט לא נראו לי פריט נחוץ. אבל עכשיו, פתאום, אני מרגישה כאילו הדבר היחיד שאני פשוט חייבת לקנות הוא חולצת ג'ינס. יכול להיות שזה כמו עם הרבה טרנדים אחרים - העין קולטת את זה מספיק עד שזה נראה פשוט הכרחי. בכל מקרה, כרגע ממש בא לי לקנות חולצת ג'ינס, אבל פשוט אין להשיג במחיר סביר. הצדיקים היחידים בסדום הם H&M עם חולצת ג'ינס בהירה מתוקה שעולה 120 ש"ח. הסיבה היחידה שלא קניתי אותה עדיין היא שאני מחכה לברלין.

אז לכבוד האובססיה הנוכחית, ובתקווה שתמצא מענה בקרוב, הכנתי פוסט Denim Shirt.

קודם כל, לכבוד H&M והאופציות השפויות שלהם (שאת רובן לא ראיתי בסניפים בישראל), הנה מדגם מייצג מהם:

באופן אישי אני הכי נמשכת לחולצה האחרונה, בגוון הבהיר, והכי פחות לחולצה האפורה (אבל בעיקר בגלל שעם כל הג'ינסים האפורים שלי יהיה לי פחות עם מה לשלב אותה).
חוץ מהחולצות של H&M, האופציה היחידה שסימנתי כריאלית הייתה באסוס, ואזלה מהמלאי מזמן:

כמובן שכדי לעורר את ההשראה ואת החשק לקנות לעצמי כבר חולצה כזו, תמיד אפשר לסמוך על הבלוגוספירה:

כמו שאפשר לראות, היתרון הגדול של החולצות האלו הוא שהן מאוד וורסטיליות - אפשר ללכת איתן סגורות עם מכנס (כל עוד לא מדובר בג'ינס בצבע קרוב לחולצה), או פתוחות עם גופיה מתחת, או בשילוב עם חצאית. עם שרוולים מקופלים או פתוחים. כחולצה עליונה או מתחת לסוודר. אמנם מדובר בחולצות יחסית כבדות לקיץ הישראלי, אבל זו בעיה שנפתרת בקלות בעזרת משרד ממוזג.

בקיצור - מצפה לדווח על רכישה של לפחות חולצת ג'ינס חדשה אחת בסכמ"ש הקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה