יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

מה במשבצת

אחרי הפסקה ארוכה מאוד מהבלוג (4 חודשים שלמים מאז הפוסט האחרון שלי) והפסקה ארוכה בערך באותה מידה מהתעסקות באופנה וביגוד בכלל (צעד חיובי לחשבון הבנק שלי, ללא ספק), הגיע הזמן להגיח חזרה. באופן לא מפתיע במיוחד זה קורה בערך בד בבד עם התקררות יחסית של מזג האוויר. מה לעשות, עם כל הכבוד לקיץ הישראלי, חמסין לא משרה עליי הרבה רצון להשקיע בלבוש, ובתכלס אני נהנית הרבה יותר מהביגוד של החורף והסתיו.

נראה לי רק הולם שהפוסט הראשון חזרה ימשיך די קרוב לנקודת העצירה של הפוסט האחרון - הנסיעה שלי לברלין בתחילת יוני. מבחינה אופנתית, הנסיעה הזו התאפיינה ברכישה של שני סוגי פריטים באופן מובהק - חולצות ג'ינס, וחולצות משובצות. בתכלס, חוץ מכמה גופיות בייסיק, נראה לי שכל מה שקניתי בברלין היה ווריאציות שונות של חולצות כאלו. הפוסט הקודם כיסה את תחום הג'ינס באופן די ממצה, אז עכשיו הגיע זמנן של המשובצות.

יש לי היסטוריה לא כל כך חיובית עם חולצות משובצות. בתקופת התיכון והצבא היו לי כמה חולצות משבצות די כעורות ודי צ'יפיות שנרכשו בעידן השמנמוד שלי, ומאז ועד היום נשארה לי תפיסה של הפריט הזה כלבוש לא מאוד אופנתי, לא מאוד נשי, ולא מאוד מחמיא. בשנה שעברה שמתי לב שיותר ויותר חולצות משבצות יפות התחילו לתפוס לי את העין מחלונות הראווה, עד שבאיזשהו שלב הגעתי למסקנה שוואלה, אולי הגיע זמן לשיפוט מחודש. החיבה למשבצות התבשלה והגיעה לשיא בדיוק בזמן הנסיעה לברלין, ושם היה מבחר עצום ומגוון בחנויות היד שנייה של הומנה, ואני דאגתי לנצל את המבחר הזה היטב. בהחלט אפשר לומר שהשלמתי פערים וכרגע יש לי בארון ייצוג נרחב ומכובד מאוד לטרנד המשובץ.

את רוב החולצות שרכשתי בברלין עוד לא לבשתי (ברוב המקרים בגלל שמדובר בחולצות חורפיות מדי לקיץ הישראלי הלוהט), אז לקראת ההתקררות המיוחלת במזג האוור חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לקבל קצת השראה מרחבי הרשת ולהיערך להכנסה לרוטאציה של הרבה חולצות משבצות חדשות ומגניבות.


בדומה לחולצות ג'ינס, מה שאני הכי אוהבת בחולצות משבצות זו הוורסטיליות שלהן - אם מקפלים את השרוולים מתקבל מראה שונה, אם שמים מעל ווסט או סוודר החולצה נשארת בתור זריקת צבע עליזה, ואפשר לשלב עם ג'ינס או חצאית או בחלק מהמקרים גם כעליונית מעל שמלה.

אני צופה הרבה משבצות בחורף הקרוב שלי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה