יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

נייבי-בורדו. נייבורדו?

כחובבת מושבת של צבעים כהים, תמיד אהבתי את הגוון הכחול כהה שנקרא Navy. איכשהו, הוא משתלב הרבה יותר בקלות מאשר גוונים כהים אחרים כמו ירוק בקבוק או סגול חציל. החיבה שלי לבורדו התפתחה במלואה רק במהלך השנים האחרונות, אבל אין ספק שהצבע הזה השתלט לי על המלתחה באופן מרשים תוך תקופה קצרה.
בזמן האחרון, אני מגלה שעם כמה שאני אוהבת כל אחד מהצבעים בפני עצמו, החיבור שלהם יחד מצליח להתחבב עליי במיוחד. 

היות ואני נמצאת כרגע בתחילתו של עוצר שופינג (לפחות עד תחילת השנה הבאה), הפוסט הזה יכיל הרבה פריטים שאין לי שום כוונה לרכוש כרגע, כמה פריטים שכבר רכשתי, וכמה שעדיין בעלי פוטנציאל רכישה (אבל לא בתקופה הקרובה).


חוץ מפריטים שמשלבים בתוכם את שני הגוונים האלה, כמובן שניתן ליצור את השילוב באמצעות פריטים שונים... כמה דוגמאות מהבלוגוספירה:


ולמה לא... כמה של טיילור סוויפט שתמיד מתלבשת כל כך מתוקתק וחמוד (ונדמה שאוהבת בורדו כמעט כמוני!).


בעיני זה פשוט שילוב מנצח, וכזה שאני בהחלט מתכננת לעשות בו שימוש בחורף הקרוב.


תגובה 1: