יום שלישי, 13 בינואר 2015

סכמ"ש חודש דצמבר

החודש היה אמור להיות יחסית חסכוני מבחינת רכישות אבל זה לא בדיוק קרה, למרות הכוונות הטובות. ניסיתי להצטמצם ואמנם הצלחתי ביחס לחודשים האחרונים, אבל דווקא לקראת סוף החודש עם העמקת ההנחות בסיילים, הגיעו גם הרכישות. לא נורא, כבר התחילה שנה חדשה. מה שבוזבז ב-2014 נשאר ב-2014... לא?

חולצה משובצת של ליוויס
נרכשה ב-80 ש"ח דרך אסוס.
כמה התלבטתי לגביי החולצה הזו. אסוס החליטו לעשות לי חיים קשים והכריזו שוב על 20% הנחה על כל הפריטים באתר. החולצה הזו הופיעה פתאום במלאי בדיוק כשחיפשתי מה להוסיף להזמנה ואז החלה ההתלבטות. מצד אחד - ליוויס בחמישית מהמחיר המקורי (65 פאונד שהפכו ל-13), ועוד חולצה משובצת של ליוויס, בדיוק כשאני עמוק בטרנד המשובץ. מצד שני, אני מעדיפה משבצות בגוונים כהים יותר, והפאץ' זמש הזה (אפילו אם הוא זמש אמיתי ולא חיקוי זמש כמו ברוב הרשתות) לא בהכרח מוסיף.
בסוף הלכתי על זה כי בכל מקרה הייתי צריכה פריט שלישי להגיע למינימום משלוח, וכי החולצה כן חמודה בעיני בסך הכל. עם הפאץ' נלמד לחיות כנראה.

קרדיגן ארוך של Vila
נרכש ב-60 ש"ח דרך אסוס.
כבר הרבה זמן לא רכשתי קרדיגן ארוך ובזמן האחרון, ככל שמתקרר, אני מרגישה שחסר לי דווקא אחד כזה בארון. קרדיגנים קטנים וצמודים דווקא יש לי בשפע, אבל אלו הולכים טוב בעיקר מעל גופיות או חולצות קצרות, בעוד שקרדיגנים מהסוג שאני מחפשת כרגע משתלבים טוב עם חולצות ארוכות וחורפיות יותר. בינתיים עוד לא מצאתי הרבה קרדיגנים שעונים על כל הדרישות שלי (עם כפתורים, ארוך מספיק לכסות את הטוסיק, לא 100% סינטתי, צבע שישתלב לי יפה במלתחה), אבל הקרדיגן הזה מהווה סיפתח נחמד. קצת מפריע לי השילוב של כפתורים חומים עם הצבע השחור, אבל זו לא בעיה גדולה מדי, מקסימום קצת צבע פרמננט שחור.

מעיל פוך ארוך ממנגו ארה"ב
נרכש ב-260 ש"ח (לא כולל עלות משלוח).
אחרי שנחלתי אכזבה יחסית מתחום הג'ילטים (בעקבות ווסט תפוח שהוזמן באיביי והגיע גם חסר כפתור וגם לא מחמיא בעליל), שיניתי כיוון לעבר מעילי פוך דקיקים ומחמיאים יותר. אל הז'אנר הזה נחשפתי לראשונה (אך לא רכשתי) כבר לפני כמה שנים בסניף יוניקלו בלונדון. אז יוניקלו אין בארץ, אבל מנגו יש, והעונה הם ייצרו ליין שלם של מעילים, ג'קטים ווסטים שמהווים העתק די מוצלח של ה-Ultra Light Down מבית יוניקלו. לאחר שלא הצלחתי לאתר ג'קט אפור בסייל של מנגו בארץ, בדיקה באתר החברה העולמי העלתה שהדגם הכי יפה לא עשה עליה לארץ. בצעד לא מאוד אופייני החלטתי שאני מוכנה לשלם יותר עבור הדגם הזה, והזמנתי אותו דרך חברת שילוח. נכון לעכשיו עוד לא ברור לי לאן תטפס העלות הכוללת, אבל מבחינתי זו התנסות ששכר לימוד בצדה - אם הרכישה הזו תוכיח את עצמה, זה יפתח לי גישה לעוד הרבה רשתות שמוכרות בתוך ארה"ב.

חולצת פלאנל של Hollister
נרכשה ב-38 ש"ח בחנות יד שנייה.
עוד חולצה משובצת לאוסף? כן, עוד אחת. אני יודעת, יש לי מספיק, אבל היא רכה, נעימה, יושבת ממש יפה על הגוף ומגיעה במחיר מעולה מבית טוב. קשה לבקש יותר.

שני קרדיגנים ארוכים של American Eagle
נרכשו ב-160 סך הכל (90 לאחד, מינוס 20 ש"ח שנשארו לי בגיפט קארד מהיומולדת).
אם הקרדיגן השחור מראש הפוסט היווה את הגיחה הראשונה שלי לתחום הקרדיגנים החורף, אמריקן איגל סיפקו לי המשך מוצלח כשמצאתי בסייל שלהם דגם מקסים (כל כך אהבתי אותו, שהייתי חייבת לקנות אותו גם בבורדו וגם בנייבי). אמנם אין לקרדיגן הזה כפתורים, שזה מבחינתי קצת חיסרון, אבל הוא עבה, מכיל צמר (מה שאומר - מחמם), בצבעים שאני ממש אוהבת ולדעתי ישתלב לי נהדר במלתחה בחורף הקרוב (אנחנו כבר בינואר, והחורף עדיין "קרוב"...). המדד הכי טוב שלי לדעת אם רכישה היא מוצלחת, הוא אם בא לי ללכת עם הפריט מיד לאחר הקנייה, וזה בהחלט המצב עם הקרדיגנים האלה.

סוודר כחול Teal של Vero Moda
נרכש ב-45 שקלים דרך ASOS.
את הסוודר הזה קניתי כברירת מחדל - מאז שאסוס העלו את מינימום ההזמנה חינם ל-20 פאונד, אני מוצאת את עצמי לעתים קרובות מחפשת בנרות משהו זול יחסית להשלמת הסכום לקנייה יחד עם הפריט הנחשק באמת.
במקרה הזה, הסוודר נבחר כהשלמה לחולצת משבצות כחולה חמודה ועגילי כסף עם אמייל שחור. הבעיה היחידה? כפי שאסוס נוטים לעשות בחודשים האחרונים, הם ביטלו לי את החולצה המשובצת בטענה שהיא לא במלאי למרות הכל. אז נשארתי עם הפריט שהיה ברירת מחדל בתור התכולה העיקרית של המשלוח. כשדבר כזה קרה לי לראשונה לפני כמה חודשים, זה מאוד מאוד עיצבן אותי, אבל מאז הפנמתי שזה דבר שיכול לקרות (ואפילו סביר שיקרה) כל פעם שמזמינים פריט שגבולי במלאי. מהסיבה הזו, אני דואגת לוודא שאני לא מזמינה שום פריט שלא שווה בעיני בפני עצמו. אז הסוודר הזה אולי לא מלהיב אותי במיוחד, אבל אני בטוחה שהוא יהיה לי שימושי וכיפי בהמשך החורף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה