יום שני, 14 באוקטובר 2013

מה צריך יותר מסוודר גדול?

איך בא לי כבר חורף. כל יום שעובר והשמש עדיין בשמים, עושה לי עננים בלב. בא לי לשלוף את המגפיים, ולהוציא את המעילים, והכי הכי בא לי להתעטף באיזה סוודר גדול ומפנק.

כי כשבאמת קר, אין כמו סוודר בשביל לתת תחושה חמימה וביתית (אוקיי, גם תבשיל קדרה טוב עושה את העבודה, אבל בואו נישאר בתחום הביגוד).

במשך די הרבה שנים, כל עוד הייתי "גדולה למימדי", שלא לומר "שמנמודה", הייתה לי קצת בעיה עם סוודרים גדולים, כי על אף אהבתי הרבה אליהם - לבוש גדול מרחיב עוד יותר את מה שרחב ממילא. אז זה לא שלא לבשתי סוודרים, אבל כשלבשתי אותם זה לרוב קיבל צורה די מגושמת ולא בדיוק מחמיאה. בשנה שעברה, לראשונה בחיי, הלכתי עם סוודר גדול והרגשתי קטנה בתוכו, וזה היה כל כך נוח וכיף ולא מתאמץ, שבסופו של דבר העברתי את רוב החורף בסקיני וסוודר.

אז פלא שמבחינתי חורף = סוודרים?

אלו כמה מהסוודרים המוצלחים יותר שרכשתי בחורף שעבר (ושמן הסתם ישובו לשמש אותי כשמזג האוויר יואיל בטובו להתקרר קצת).

TopShop
Vila via ASOS - Navy
Vila via ASOS - Burgundy

לקראת העונה הקרה, לא מזיק לקבל קצת השראה לשילובי סוודרים גדולים מבלוגריות שיראו קוקטיות וענוגות גם אם ילבשו אוהל סיירים.









מסקנות:
1. סוודר אפור שולטטטטטטט!
2. הגרביונים/סקיני/טייץ צריכים להיות סולידיים ולא מקושקשים.
3. אורך הסוודר מכתיב את החלק התחתון - אם הסוודר לא מכסה את הטוסיק - ג'ינס. אם הסוודר מכסה את הטוסיק אבל לא הרבה מעבר לכך - טייץ. אם הסוודר הוא בכלל שמלת סריג - גרביונים.
4. צעיף משתלב מעולה במראה הזה, כל עוד הוא מתכתב עם יתר הצבעים.
5. איפה הסקיני בורדו שלי, אסוס?! הם יגיעו לכאן לפני החורף (הבא)?

אז למרות שכבר בשנה שעברה התחלתי להשתדרג, אם יש תחום שהארון שלי דורש בו חידוש החורף, זה תחום הסוודרים. רוב אלו שיש לי הם סוג של פשרה על מה שאני באמת רוצה. איך שמתחילים הסיילים של החורף, אני כבר זוממת על כמה תוספות חדשות לאוסף.
בחנויות (מקוונות ואחרות) יש כל מיני אפשרויות, אבל כאמור המחירים עדיין לא אטרקטיביים. בסופו של דבר, עד שאגיע לקנות סוודר, רוב הסיכויים שזה לא יהיה אף אחד מאלה.

 Jack Wills Knitted Jumper Dress via ASOS
Noisy May Metallic Jumper via ASOS
Whistles Rita Lurex Trim Chunky Knit Sweater via ASOS
Jack Wills Checked Jumper Dress via ASOS
H&M
H&M
Zara
Zara

ונסיים, איך לא, בשיר הרלוונטי מכל לענייננו.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה