יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

אולי איזה תכשיט?

במהלך השנים האחרונות אני כובשת, לאט לאט, עוד ועוד מחוזות שפעם כף רגלי לא דרכה בהם. גופיות? יש. חצאיות קצרות? יש גם. סקיני ג'ינס? יש כבר המון. שמלות? בכמויות. אם פעם הייתי בחורה של ג'ינס וטישירט, היום יש לי הרבה יותר גיוון בארון.

תכשיטים, לעומת זאת? זה תחום שהנגיעה שלי בו מינורית לגמרי. יש לי קצת עגילים, בעיקר קטנים וצמודים לתנוך. שרשראות יש לי רק כאלו שקיבלתי במתנה, בעיקר מתקופת הבת מצווה ולפניה. אפשר לומר שעוד לא באמת למדתי לקנות לעצמי תכשיטים, ובגלל זה קשה לי מאוד להגדיר לעצמי מה הטעם שלי ומה אני מחפשת.

העניין הוא שהתכשיט הנכון יכול לשדרג משמעותית הופעה. הוא יכול לתת את הטאצ' הסופי שהופך מראה מחביב למשהו שלם, הרמוני ומרשים. הוא יכול להתכתב עם פריט אחד או יותר ולחבר את ההופעה כולה יחד. בקיצור - יש כאן פוטנציאל שאני פשוט לא מנצלת.

העניין הוא שיש לי סלידה קשה מתכשיטים "זולים", במובן של כאלו שנראים כמו חיקוי זול למשהו שאמור להיות יוקרתי. כמו שאני לא סובלת חיקוי עור, המראה של תכשיט דמוי זהב/כסף לא מדבר אליי בכלל. מצד שני, תקציב לתכשיטי זהב אין לי כרגע כל כך, ובעיקר אין לי רצון להוציא הון על תכשיטים. זה אולי משהו שחסר לי, אבל לא במידה כזו שאני מוכנה להשקיע בו יותר מסכום סמלי.

הפתרון המסתמן? תכשיטים זולים שלא מנסים להראות יוקרתיים, אלא הולכים יותר בכיוון אורבני, מגניב ויצירתי. או זה, או DIY, כי בעוד שאני לא הולכת עם תכשיטים, לפני כמה שנים היתה לי תקופה מאוד פורה של יצירת תכשיטים בפימו, אבנים וחרוזים. התוצרים עדיין אצלי ואולי סוף סוף יזכו לשימוש.

אחד הדברים שאני מאוד רוצה לרכוש זה מה שנקרא Statement Necklace - שרשרת צבעונית, גדולה שאמורה להיות גולת הכותרת במראה. הבעיה היא בעיקר שתכשיט גדול ומושך תשומת לב זה דבר שדי מנוגד לנטייה הטבעית שלי להופעה שקטה וסולידית. אבל אולי זה מקום אחד שאפשר לחרוג בו קצת מה-comfort zone ולראות שזה עובר בשלום.

קצת השראה מהבלוגוספירה:





ברשתות הגדולות יש מבחר די מגוון של שרשראות סטייטמנט העונה, כך שרק צריך להתרגל לרעיון ולבחור את שילוב הצבעים המועדף עליי.
ZARA
Bershka
Pull&Bear
Pull&Bear
Bershka
Mango

ב-Asos יש מבחר אופציות לשרשראות שיכולות לבוא בחשבון. כרגע המחירים (הן ברשתות והן באסוס) קצת גבוהים מבחינתי, אבל בדיוק בשביל זה המציאו את הנחות סוף העונה.


Monki Danisa Statement Stone Necklace
New Look Limited Edition Nuts & Bolts Necklace
New Look Nut & Triangle Necklace
Kenneth Jay Lane Statement Choker Necklace

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה