יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

Fashion Inspiration - Emma Stone

כמו שכתבתי בפוסט ההשראה הקודם על טיילור סוויפט, הדבר העיקרי שמדבר אליי ומעניק לי השראה בתחום האופנה, הוא לראות דברים שרלוונטיים גם עבורי הקטנה בחיי היומיום שלי. אולי בגלל זה המפורסמת השנייה שבחרתי להקדיש לה פוסט היא אמה סטון.
כשהיא לא מסתובבת על שטיחים אדומים, הבגדים שלה הם פשוט גרסאות יוקרתיות (מאוד) של פריטים שהייתי יכולה לראות גם את עצמי לובשת באופן יומיומי. וזה בדיוק העניין עבורי - אם אני רואה מישהי שלובשת משהו שירד מהמסלול או מצריך הזמנה לחתונה, זה הרבה פחות רלוונטי עבורי ממישהי שלובשת סקיני כהה וחולצת פסים כמו אלו שיושבים לי בארון. כמובן שזה לא מזיק שיש לאמה סטון גוף דקיק וחטוב שגם השילובים הבנאליים ביותר נראים מעולה עליו.
לדוגמא:

אז שוב, זה לא שיש כאן איזו חדשנות מדהימה או שילובים פורצי גבולות. פשוט בחורה חתיכה שמתלבשת סולידי ויפה. וזה בדיוק סוג ההשראה שאני מחפשת.




אחד הדברים שהמלתחה שלה מצטיינת בו במיוחד, הם המעילים. יש לה המון, וכולם מעולים.









דבר נוסף שהיא מצטיינת בו, זו זוגיות פוטוגנית ומחמיאה עם השחקן אנדרו גארפילד. בדרך כלל לא הייתי מתייחסת לזה בכלל, אבל הם צמד כל כך חמוד, שפשוט חובה לשים כמה תמונות משותפות.





ובכל זאת, קצת שטיח אדום, כי היא מקסימה גם עליו.





ונסכם בנימה (ובתמונה) אופטימית.



2 תגובות:

  1. פוסט נהדר. אין מעיל אחד שלא הייתי רוצה...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      וכן, לצערי "קנאת מעיל" היא תופעת לוואי נפוצה אחרי שקוראים את הפוסט הזה. (-;

      מחק