יום שני, 10 במרץ 2014

סכמ"ש חודש פברואר - חלק ב'

כמו שכבר הסברתי בחלק א' של הסכמ"ש, פברואר היה חודש רווי הנחות, סיילים ורכישות, ולפיכך בפעם הראשונה אני נאלצת לחלק את הסקירה שלו לשני פוסטים נפרדים. לא קלה היא לא קלה דרכנו. (-;
רוב הרכישות שיוצגו כאן מקורן בזארה, בזכות סייל באמת מוצלח שהספקתי לנצל היטב לפני שנגמר סופית.
להלן חלק ב', בסימן "מהר מהר לפני שיגמר החודש ויגמרו המבצעים וניכנס לעוצר הוצאות".

סוודר צהוב חרדל של Pull&Bear
נרכש ב-50 ש"ח.
אז אחרי שבחודש שעבר רכשתי את הפריט הראשון שלי אי פעם בצבע צהוב (סוודר של Vila), החודש רכשתי את השני (ובהמשך גם את השלישי...). אני באמת לא אוהבת צהוב אבל משום מה דווקא סוודרים צהובים עושים לי את זה בזמן האחרון. אפילו הקדשתי לעניין הזה פוסט כי עכשיו עם שני סוודרים צהובים, מסתמן כאן שינוי של ממש ולא רק חריגה חד פעמית בסלידה שלי מהצבע הזה. בכל אופן, לסוודר הזה יש גזרה מאוד מחמיאה על הגוף ולמרות שהיה אותו גם בצבע כתום-ורוד (מה שקוראים Coral) העדפתי אותו בגירסתו הצהבהבה. מי היה מאמין.

ג'ינס כחול טורקיז מדוגם של זארה
נרכש ב-80 ש"ח.
כמעט לא יוצא לי לרכוש פריטים ששמתי עליהם עין בתחילת העונה. לרוב הפריטים האלו פשוט לא שורדים עד הסיילים, וגם ככה אני לרוב נמנעת מ"לסמן" לעצמי פייבוריטים בשלב מוקדם מדי, כדי להימנע מהפיתוי לרכוש במחיר מלא. הג'ינס הזה הוא דוגמא די נדירה אם כך. כשרק התחילה העונה מדדתי אותו והתאהבתי במראה המיוחד שלו (ובמיוחד בשילוב שלו עם סוודר צהוב, שמדדתי ביחד איתו בסניף של זארה בנתניה). כשראיתי אותו עדיין על המדף בסוף עונה היה ברור לי שאני קונה אותו, וזאת על אף שהוא בהחלט לא הג'ינס הכי מחמיא שרכשתי (משהו בדיגום שלו די מרחיב את הרגליים הלא-דקיקות-גם-ככה שלי). מעניין אם יהיה לי האומץ לשחזר את השילוב שלו עם סוודר צהוב גם במציאות.

סוודר אדום עם צווארון V של זארה
נרכש ב-60 ש"ח.
הסיבה העיקרית שרכשתי את הסוודר הזה, חוץ מהצבע המשגע שלו, היא העובדה שאין לו צווארון גולף. ברצינות, כשהחלטתי להרחיב את מלאי הסוודרים שלי בתחילת החורף לא היה לי מושג שכל כך הרבה מהסוודרים שארכוש יהיו עם צווארון גולף. אין לי התנגדות מובנית לצווארון כזה, וזה אפילו די פרקטי בחורף כשקר ורוצים להיות מכוסים ככל האפשר... אבל קצת גיוון זה דבר חשוב. אין לי שום כוונה או רצון לרכוש עוד סוודר גולף עוד הרבה מאוד זמן. בכל אופן, הסוודר הזה על הצבע האדום הנפלא שלו תפס לי את העין בסייל של זארה ומיד התישב לי כשילוב פוטנציאלי עם חולצת כפתורים אדומה מקסטרו שרכשתי לפני כמה חודשים בחנות יד שנייה. לשמחתי הרבה בניגוד לרוב הפריטים החדשים ברשימה הזו, הספקתי ליישם את השילוב והחלטתי שהתוצאה בהחלט מוצאת חן בעיני.


ג'ינס אפור, ג'ינס שחור וג'ינס בורדו משובץ מזארה
כל אחד ב-60 ש"ח.
אז כן, בתחילת החודש חשבתי שאני לא אקנה יותר ג'ינסים אחרי השישייה מהחודש שעבר. אז חשבתי. ואז התחיל הסייל בזארה והג'ינסים ירדו למחירים סבירים פלוס פלוס, והצלחתי למצוא כמה ג'ינסים במידה שלי שסגרו לי כל מיני פינות שלא הייתי לגמרי מודעת לקיומן. למשל הג'ינס האפור פשוט נהדר, בגוון אפור כהה בדיוק כמו שרציתי ובגזרה גבוהה וצמודה (ועליי, בניגוד לדוגמנית, הוא לא "ברוגז" עם הנעליים). או הג'ינס השחור, שהוא נעים וקלאסי (אבל לא מצאתי תמונה שלו באתר, אז פשוט דמיינו ג'ינס סקיני שחור פשוט). וכמובן, הג'ינס המשובץ, שנרכש בעיקר בגלל שהוא בגוון החביב עליי, ועם הדפס עדין ולא משתלט. מעניין שעם כל הג'ינסים שקניתי בחודשיים האחרונים, אפילו אחד מהם הוא לא ג'ינס כחול קלאסי.

צעיף חרדל ו-Snood סגול-בורדו מזארה
נרכשו ב-20 ש"ח לכל צעיף (כן!) בסופעונה של זארה.
כאמור, צהוב נכנס לי לארון לראשונה החורף, והצעיף הזה היה הפריט השלישי שנרכש בגוון שממנו הו-כה סלדתי בעבר. הוא פשוט היה כל כך מוצלח, צמרירי ומפנק שלרגע לא התלבטתי לגביו, אפילו שהאריגה שלו קצת בעייתית והופכת אותו למועד לפורענויות כגון היתפסות בכל זיז שנקלע לאזור והיפרמות מוקדמת. בהחלט פריט שצריך להיות זהירים במיוחד איתו. אבל כמה הוא נעים!

ה-Snood כמעט כמעט שלא נרכש, כי הוא דומה מאוד ל-Snood אחר שקניתי מוקדם יותר החודש של French Connection. אותו קולור בלוק, אותם גוונים סגולים-בורדו-בואכה ורוד. אבל מה, אני אוהבת את הגוונים האלה, והצעיף של זארה הרבה יותר קטן וקומפקטי ולכן עשוי להיות פרקטי יותר ביומיום. וחוץ מזה, 20 שקל!

מגפוני עור בצבע Taupe מזארה
נרכשו ב-80 ש"ח.
עוד רכישה שווה במיוחד מהזן שמאוד קשה לומר לו לא. אז כן, העקבים האלו הם טיפה גבוהים עבורי ולא בדיוק שיא הנוחות, אבל הנעליים יפות בעיני, והן היו בדיוק, אבל בדיוק במידה שלי. כאילו חיכו רק לי שאבוא ואאסוף אותן מהסניף. זוג אחרון של מגפוני עור במידה 39? בסוף עונה הסופי בהחלט? זה פשוט לא משהו שאני מסוגלת לסרב לו.

שמלה, נעלי בובה וג'קט מחויט מ-Dorothy Perkins
נרכשו ב-220 ש"ח סך הכל (שמלה ונעליים ב-60, ג'קט ב-100)
כשביקרתי בסניף שרונים של דורותי פרקינס שמחתי מאוד לגלות שנשארו שם כמה פריטים ששמתי עליהם עין בשלב מוקדם יותר בעונה, ועם הנחה של 70% היה קשה לסרב להם פעם שנייה. בדיעבד, זו לא הקניה הכי פרקטית בעולם - השמלה יחסית חגיגית ו"זכירה" כך שהיא לא תוכל לשמש אותי באופן יומיומי, הג'קט השחור יותר מחויט מהסוג שאני רגילה ללבוש ביומיום, ונעלי הבובה בהירות ובטח אעדיף "לשמור" עליהן מפגעי השימוש השוטף.
אבל מה, אלו פריטים שחזרתי אליהם ורציתי אותם לאורך תקופה, אז אני יודעת שהייתי מתחרטת אם לא הייתי קונה אותם (את הג'קט ראיתי ורציתי בחנות כבר לפני יותר מחודש, ואני די המומה שהוא שרד את כל הסוף עונה וחיכה שאחזור לקחת אותו). וגם - יצאה אחלה תלבושת תואמת מהקנייה הזו - שמלה, ג'קט שחור קטן ונעלי בובה בצבע שמשתלב נפלא עם השמלה. אם תנוח עליי המוזה, אולי עוד אנציח את השילוב הזה בהזדמנות.
נ.ב. תמונה של הג'קט המחויט לא מצאתי לצערי ברשת.

שני סווטשירטים אפורים מזארה
נרכשו ב-30 ש"ח לכל אחד.
במהלך הסייל הנוכחי בזארה סימנתי וי כמעט על כל קטגוריה - ג'ינסים יש, נעליים יש, סוודר יש, צעיפים גם, ואפילו סווטשירטים. גיליתי מחדש העונה את החיבה לסווטשירט כפריט לבוש, אבל את הסוג שהכי רציתי - סווטשירט אפור בהיר, לא הצלחתי למצוא כל החורף. זארה באה לעזרתי וסיפקה לי לא אחד, אלא שני סווטשירטים אפורים בסייל הסופי שלהם. אחד, רך ונעים בגזרה קצת יוניסקס, עם הדפס בשחור של PEOPLE, והשני יותר צמוד עם שרוולים קצרים ורוכסן דקורטיבי בגב.

חצאית כחולה עם הדפס פרחוני מזארה
נרכשה ב-40 ש"ח.
אני חייבת להודות שאני לא לגמרי סגורה על הגזרה של החצאית הזו, עם הקפלים במרכז שגורמים לה להיראות ארוכה יותר מקדימה מאשר מאחורה. מה שבסופו של דבר גרם לי לקנות אותה היה שילוב הצבעים המקסים של כחול-ירוק-אפור (שיאפשר לי לשלב אותה עם די הרבה אופציות ממבחר הגופיות והחולצות שיש לי בארון), וכמובן האורך המושלם עבורי -בדיוק עד קו הברך, לא יותר ולא פחות. למרות שהיא נרכשה בחורף, לדעתי היא קיצית לגמרי ואני מתכננת לשלב אותה בעיקר עם גופיות וחולצות קצרות.
מגפוני בורדו מדגם Mighty של TopShop
נרכשו ב-160 ש"ח (לא כולל עלות הובלה בשילוח מאנגליה) באיביי.
אחד הדברים היחידים שלא הצלחתי לרכוש החורף (עד עכשיו), אלו מגפונים שווים בצבע בורדו. זה מוזר מאוד בעיני שבכל חנות מוכרים ג'ינס בורדו וטייץ בורדו וגרביונים בצבע בורדו בכמויות, אבל מגפונים או מגפיים בצבע הזה? גורנישט. מתבקש להתאים את צבע הנעל לצבע של החלק התחתון, בטח ובטח כשהוא כל כך דומיננטי ונמצא בכל כך הרבה רשתות ובכל כך הרבה פריטים. כבר בקיץ שעבר רכשתי את המגפונים האלו בצבע שחור בחנות של טופשופ בארנה. אז נפלתי על מבצע מופלא והם עלו לי רק 100 ש"ח (ובדיעבד, הייתי עושה בחכמה אם הייתי קונה עוד זוג ממבחר המגפונים המרשים שהיה בחנות באותו זמן). רק בשלב מאוחר בהרבה גיליתי שהמגפונים האלו קיימים גם בבורדו ובחום בהיר. בארץ לא ראיתי את הדגמים האלו מעולם, ואם הייתי רואה, כנראה שהייתי משלמת אפילו מחיר מלא עליהם. כשבמקרה מצאתי את המגפונים האלו בבורדו באיביי, היה ברור לי שאני רוכשת אותם, ויהי מה. אז כן, עם מחיר השילוח זה לא ייצא זול במיוחד, אבל אלו מגפונים שאני ממש רוצה ושישלימו לי המון מראות פוטנציאליים בשילובי בורדו.

מגפיים בצבע קוניאק מדגם Night Skies של Nine West
נרכשו ב-250 ש"ח.
מכירים את המצב הזה, שנכנסים לחנות במטרה ספציפית, ודווקא אז תופס אתכם פתאום משהו אחר לגמרי שנורא קשה לסרב לו? אז זה מה שקרה לי עם המגפיים האלה. יש לי באמת מספיק מגפיים גבוהים, ומה שבאמת חיפשתי אלו מגפונים בצבע חום בהיר (את הבורדו כבר הזמנתי דרך האינטרנט, כאמור). אבל אז המגפיים האלו פתאום הופיעו, במידה שלי בדיוק, זוג יחיד מתצוגה, ובגלל שהם עודפים מלפני שתי עונות המחיר שלהם היה בערך חצי מדגמים מקבילים בחנות. בקיצור, לא באמת יכלתי להגיד להם לא, נכון?
דרך אגב, באור הנכון הם נראים די בורדו, שזה יתרון לא מבוטל מבחינתי.

ובזאת בא באופן סופי לסיומו חודש רכישות שבחן אפילו את גבולות הסיבולת שלי. החודש הבא אמור להיות חודש עוצר, או לפחות חודש צמצום משמעותי, אז אם אעמוד בכך לא אמור אפילו להיות סכמ"ש מרץ.
אבל נחיה ונראה...

2 תגובות:

  1. תתחדשי!
    הכי כיף לקנות אאוטפיט שלם מאותו מקום :)
    טרם יצא ליישם (אולי כן שכל הפריטים מאותו מקום -נניח אסוס אם זה נחשב - אבל נרכשו בזמנים שונים.)

    איך נעלי הבובה של דורותי פרקינס מבחינת איכות ונוחות? כי בתכלס היום בהרבה רשתות (HַM, קסטרו) יש נעליים בסגנון באותו מחיר... השאלה אם יש גם איזה ערך מוסף לדורותי פרקינס בקטע הזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      בהחלט נחמד לצאת עם אאוטפיט שלם מחנות אחת. זה גם עזר לי לקבל החלטה סופית לגבי השמלה כי היא השתלבה כל כך יפה עם הג'קט והנעליים.

      לגביי הנעלי בובה של דורותי פרקינס - מבחינת נוחות אני עוד לא יכולה להגיד כי עוד לא הלכתי איתן מחוץ לחנות, אבל הן נראות די איכותיות בהתרשמות ראשונית - הסוליה מגומי ונראית עבה יחסית לנעלי בובה ולכן (בתקווה) עמידה יותר. מבחינת מחיר, זה נראה לי מחיר די סביר לנעלי בובה מעור אמיתי (אבל לא בחנתי מקרוב את ההיצע ברשתות שהזכרת אז בהחלט ייתכן שיש גם להן דגמים בסגנון דומה במחיר אטרקטיבי).

      מחק