יום שלישי, 28 באוקטובר 2014

Winter Wishlist - Jack Wills

הפוסט הקודם הוקדש לחיפוש אחר ה-Gilet המושלם, שבסופו של דבר העלה לי על הרדאר מותג שמעולם לא שמעתי עליו לפני כן - Jack Wills.

למיטב הבנתי מדובר במותג בריטי פופולרי אך יקר למדי, שלא משווק בישראל באופן ישיר. לפיכך, הגישה שלי אליו נכון לעכשיו היא בראש ובראשונה דרך אסוס. אז פריט אחד שלהם (אמור להיות) בדרך אליי ברגעים אלה ממש, אבל כנראה שהרכישה הזו תיאלץ לספק אותי לעתיד הקרוב, כי אפילו אחרי הנחות ובמחירי סייל, התימחור שלהם קצת גבוה מדי עבורי, בדומה למותגים אחרים שאני מאוד מחבבת באסוס כמו French Connection ו-Esprit.

אבל לרייר ולייצר Wishlists לא עולה כסף, נכון?


השמלה הזו מתוקה להפליא ולמרות שהיא נראית פשוטה, אני מאוד אוהבת את הבד שלה, הצבע, האורך והכתפיות הרחבות יחסית. הבעיה היחידה היא המחיר, שעומד אחרי הנחה על 30 פאונד. אז כנראה שלא.


התלבושת הזו כולה (מינוס הקרע בג'ינס) היא מבחינתי פשוט מראה חורפי מושלם. במקרה הזה גם המעיל וגם הסוודר המתוק לא נמצאים במלאי בכל מקרה, אבל בתור השראה - מושלם.


הסוודר המתוק הזה מציג את הסמל של ג'ק ווילס - פסיון עם top hat (יש מילה בעברית לכובע כזה?) ומקל הליכה. כמה בריטי.


התיק הזה הוא פשוט שלמות לחובבי בורדו כמוני. בעצם, יש מצב שרוב החיבה שלי לג'ק ווילס נובעת מכמות הפריטים שהם מציעים בגוון האהוב עליי.


תכלס, השמלה הזו קצת קצרה מבחינתי... אבל הבורדו, הבורדו!


אני מתה על סוודרים גדולים כאלה, שאפשר לחיות בתוכם כל החורף עם טייץ ומגפיים גבוהים. אלה שיש לי הם כולם חלקים, והייתי מאוד שמחה למצוא אחד כזה, עם דוגמת משבצות קלאסית.


איפה עובר הגבול בין סוודר גדול לשמלת סריג קצרה? מה שבטוח, הייתי שמחה מאוד לרכוש את הפריט המעולה הזה, בצבעוניות ודוגמא מושלמים.


האמת שסריג בורדו יש לי... זה לא מונע ממני לרצות את הסריג המקסים הזה, ובעיקר לרצות להיות מסוגלת לשלב סריגים עם חולצת כפתורים בדרך כל כך חסרת מאמץ ומקסימה.


כמובן שגם בגזרת האביזרים יהיו להם פריטים מושלמים. איך לא.

ואחרי פוסט שלם של דברים שאני לא יכולה לקנות, נתנחם בפריט האחד שכן קניתי! בתקווה שיגיע אליי מהר וישמש אותי בקרוב.





4 תגובות:

  1. אני שמתי עין על צעיפי משבצות של המותג, שלא ידעתי עליו כלום מלבד כמה פריטים שראיתי באסוס.
    את גורמת לי לתהות אם לחכות שיהיו בסייל (בטח אקבל את זה כשהחורף ייגמר...)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם מדובר על הצעיף (היפייפה!) הזה: http://www.asos.com/jack-wills/jack-wills-derring-scarf/prod/pgeproduct.aspx?iid=4169082
      אז לדעתי הוא באמת מקסים, אבל באופן אישי £28 זה פשוט יותר ממה שאני מוכנה להוציא על צעיף (אפילו שכבר קרה שהתאהבתי בפריט מסוים והוצאתי עליו יותר ממה שחשבתי ש"ראוי"). באופן אישי הייתי נותנת לו כמה שבועות ובודקת מה יורד קודם - המחיר או המלאי...

      מחק
  2. אחלה פריטים!
    לי יצא להזמין איזה צמיד של ג'ק ווילס (אני גם מקפידה שלא לקנות ביוקר) ובאמת אח"כ שמתי לב שזה היה מזל כי באמת יקר יחסית.

    הבנתי שצבע הבורדו מאוד הולך עכשיו.

    אפשר בבקשה אולי קישורים לפריטים?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אני לא יודעת להחליט אם זה טוב או רע שבורדו כל כך נפוץ עכשיו... מצד אחד יש המון פריטים מקסימים בצבע האהוב עליי, מצד שני אני מתחילה להרגיש קצת חד-גונית. בינתיים בכל אופן, עוד לא נמאס לי.
      לגביי קישורים - חלק לא מבוטל מהפריטים האלה כבר out of stock, את אלה שלא אפשר למצוא בקלות בחיפוש של ג'ק ווילס באסוס בלינק הזה: http://www.asos.com/Women/Sale/A-To-Z-Of-Brands/Jack-Wills/Cat/pgecategory.aspx?cid=19495
      בהצלחה!

      מחק