יום שני, 3 בנובמבר 2014

סכמ"ש חודש אוקטובר

עבר המון זמן מאז הסכמ"ש האחרון שלי, בעיקר בגלל שלא היה כל כך מה לסכמ"ש בתקופת הביניים הזו. בחודש שעבר, לעומת זאת, חזר לי החשק לשופינג, ובהתאם לזאת יש במה למלא פוסט חדש.
אז קדימה לסיכומים...

קודם כל, צריך לומר, היו החודש כמה וכמה רכישות מוצלחות ביותר שלא יזכו כאן לייצוג ויזואלי בגלל שאין לי מאיפה להשיג תמונות שלהן - מדובר בעיקר ברכישות שנעשו בחנויות יד שנייה. ביניהן - שמלת סריג צבעונית של גאפ מצמר (65 ש"ח) שבתקווה תשמש אותי היטב כשמזג האוויר יתקרר עוד קצת; קרדיגן ירוק בהיר של Lord and Taylor מ-100% קשמיר (60 ש"ח) שהיה פשוט מציאה מופלאה; ג'קט צמר אפור של אספריט (100 ש"ח), חולצת כפתורים מקסימה של הוליסטר בצבע ירוק עם נקודות כחולות (25 ש"ח), חצאית קפלים של מרקס אנד ספנסר (15 ש"ח), שמלת פולו של ברברי (30 ש"ח) ועוד ועוד. החודש התאפיין בהרבה רכישות מוצלחות מאוד ביד שנייה, אך לצערי אני קצת עצלנית מדי בשביל לתעד באופן עצמאי את כל הפריטים האלה במיוחד לבלוג.

חולצת ג'ינס עם הדפס פרחים של Gap
נרכשה ב-80 ש"ח.
בניגוד לחורף שעבר, מעונת הקיץ לא הצלחתי להוציא הרבה מציאות בגאפ השנה, בעיקר כי לא הייתי מאוד מוכוונת מטרה לגביי זה. בכל זאת הצלחתי למצוא חולצת ג'ינס אחת מוצלחת מאוד במידה שלי לפני שחיסלו את הסופעונה, ולמרבה השמחה זו חולצה שבהחלט מתאימה לחורף הישראלי.

Jack Wills Gilet בצבע בורדו מדגם Ingliston
נרכש ב-160 ש"ח.
לווסט הזה הוקדש כבר פוסט משלו, אז רק אומר שאני עדיין מחכה להגעתו ומאוד מצפה לשלב אותו במלתחה שלי ולהנות ממנו בחורף הקרוב. במחיר הזה, באמת שמדובר במציאה ומבחינתי ברכישה המוצלחת של החודש.

סריג נייבי-אדום של Forever21
נרכש בחינם, בעלות של 74 ש"ח.
את הסריג הזה רכשתי עבור זיכוי שקיבלתי כמתנת יומולדת מחברה יקרה. יש לומר שפוראבר21 הם לא הרשת האהובה עליי והיה לי לא לגמרי פשוט למצוא שם פריטים לממש עבורם את הזיכוי. אבל הסריג הזה הוא בדיוק הטעם שלי, ובניגוד לפריטים רבים ברשת, אין בו שמץ פוליאסטר, שזו מבחינתי נקודת זכות רצינית. את יתר הזיכוי הוצאתי על פריטי בייסיק מוצלחים - גופיות ספגטי בשלל צבעים שהולכות מעולה גם בקיץ מתחת לחולצת משבצות וגם בחורף מתחת לסוודר או קרדיגן.

חולצת ג'ינס בהדפס פרחים לבנים מ-Springfield
נרכשה בחינם בעלות של 130 ש"ח.
גם את החולצה הזו רכשתי תמורת זיכוי, הפעם עבור בושם שניתן לי כמתנת יום הולדת מהמשביר לצרכן. בתכלס, לא חושבת שהייתי רוכשת עוד חולצת ג'ינס אם זה לא היה תמורת זיכוי... באמת שיש לי מספיק כאלו, אבל מבין הפריטים שהיו זמינים בספרינפילד בהתחשב במגבלות ההחלפה, החולצה הזו הייתה מוצלחת במיוחד. מקווה רק שלא יימאס לי מחולצות ג'ינס בעתיד הקרוב.

סריג אפור-לבן מ-Springfield
נרכש עבור 95 שקלים (עלות כוללת 140 ש"ח).
את הסריג הזה קניתי עבור ההפרש שנשאר לי מהזיכוי במשביר לצרכן. היות והייתי חייבת לנצל את הזיכוי במקום, ללא אפשרות החלפה או מימוש היתרה בשלב מאוחר יותר (סיפור ארוך), החלטתי שבמקום לקנות כמה פריטים זולים וחסרי ייחוד, אני מעדיפה להוסיף עוד קצת כסף ולקנות פריט שאני באמת אוהבת, כזה שאין לי עדיין כמוהו בארון. הסריג הזה אמור להיות לי מאוד שימושי בחורף הקרוב.

חולצת משבצות בגווני בורדו מ-American Eagle
נרכשה בחינם בעלות 80 ש"ח.
החולצה הזו נרכשה כמימוש של Gift card שקיבלתי כמתנת יומולדת מאוחרת מהעבודה. למרבה השמחה למרות שבגיפט קארד הוגדר שאין אפשרות לרכישה של פריטים במבצע, לא נתקלתי בבעיה ברכישה הזו באמריקן איגל. תמיד שווה לנסות. אני מאוד אוהבת את החולצה הזו, בעיקר בזכות שילוב הצבעים המוצלח שייאפשר לי לשלב אותה עם המון פריטים שכבר יש לי בארון - החל בגופיה ורודה בימים חמים יותר וכלה בווסט הבורדו החדש שלי או בסוודר נייבי, כשיהיה חורף אמיתי.


מגפי Wellington מדגם Belsize Beckley של Hunter
נרכשו עבור 350 שקלים.
למגפיים האלה יוקדש פוסט משלהן ברגע שיגיעו אליי, אבל בזמן כתיבת שורות אלו אני עדיין ממתינה בסבלנות להגעה שלהן ולא בטוחה ב-100% שהן אכן יתאימו לי. נחזיק אצבעות ונקווה לטוב, כי אם הן יתאימו לי היטב ויראו במציאות כמו בתמונות, זו תהיה רכישה מוצלחת מאוד מבחינתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה