יום שני, 14 בינואר 2013

הצבע ארגמן

או בורדו, או בורגונדי, או Oxblood... או בתכלס - פשוט אדום כהה.

זה נחשב הצבע הכי "טרנדי" העונה, לא שיש למילה הזו משמעות מיוחדת עבורי. מבחינתי זה רק אומר שרואים הרבה יותר מהצבע הזה בחנויות בחודשים האחרונים. הבורדו כבר כל כך השתלט, שנראה שהטרנד כבר עבר את נקודת השיא ועומד לחלוף מן העולם. ודווקא עכשיו אני נתפסתי. כמו תמיד - Slow to warm up.

זה התחיל בסוודר הזה, שחיבבתי כבר במבט ראשון, של Vila ב-ASOS.

בזמן שחיכיתי שהמחיר שלו ירד, מצאתי גירסה ארוכה יותר שלו, והחלטתי מיד שאני מעדיפה אותה פי כמה.

ואז מצאתי את הצעת ההגשה הבאה לאותה שמלת-סוודר, באתר של Vila, וקצת התאהבתי בטוטאל לוק.

כמובן שהשלב הבא הוא לתקן את המחסור החמור שיש לי בפריטים המשלימים - גרביונים ומגפונים בצבע בורדו.

בגזרת המגפונים, הקדמתי את עצמי וסימנתי כבר לפני יותר מחודש את דגם ה-Tollgatherer של Aerosoles, בצבע בורדו מושלם (לפחות בתמונות). במשך תקופה ארוכה לא הייתי סגורה עליהן וסתם החזקתי אותן על אש קטנה, אבל ההתאמה המושלמת בצבע הכריעה את הכף, ואתמול הזמנתי אותן.

ועכשיו נשארה דילמת הגרביונים, שזו באמת לא דילמה רצינית, היא פשוט לא הוכרעה עדיין.
באופן תיאורטי, זה לא אמור להיות מסובך להשיג גרביונים בצבע בורדו. כאמור, זה הצבע החזק של העונה ויש לו ייצוג נכבד בכל חנות שמכבדת את עצמה. ועדיין - כלום. נאדה. קדחת. חרשתי את הקניון בניסיונות חיפוש, ולא העליתי בחכתי כלום. כלומר - מצאתי זוג גרביונים אחד בצבע בורדו במשביר לצרכן, אבל הוא נראה די דקיק ושקפקף, והיה רק במידה S (ובגרביונים אני תמיד מעדיפה לקחת מידה גדולה יותר).

ברשת תמיד יש אופציות, וכרגע אני באמת מתלבטת בין שלל אפשרויות שנעות בין ASOS לאיביי.
באסוס, יש אופציות מגוונות לגרביונים בצבע המבוקש:

הבעיה היא שקשה להעריך עד כמה הם אטומים ואיכותיים דרך מסך המחשב. מבחינתי, ככל שיותר עבה יותר טוב. אלו גרביונים שבהחלט מיועדים לשימוש בחורף, ועם שמלות סריג שלא מגיעות עד אורך הברך. זה אומר שגרביון דק או עדין מדי כנראה ירגיש לי חשוף ולא נוח. הייתי הולכת מראש על אופציית הטייץ, רק שאני לא סגורה שטייץ ישתלב יפה עם המגפונים.

ותמיד יש את אופציית איביי.

ההכרעה תתקבל בהקדם. אני רק מקווה שהתוצאה הסופית לא תאכזב. ובפעם הבאה, נא לקבל השראה ממראה שאני יכולה לשחזר גם בלי לרכוש כל אחד ממרכיביו במיוחד....

לסיום... עוד קצת בורדו בשביל הכיף.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה