יום שלישי, 15 בינואר 2013

א-כ-ז-ב-ה

אם יש מקום שבו חשוב שתמונה תייצג מציאות, זה בפלטפורמות מסחר אונליין. מקומות כמו איביי, אסוס, ושלל אתרים ישראליים שמנסים להיכנס למשחק הרכישות המקוונות. כי באתרים האלו, כל מה שיש לך זו תמונה ותיאור קצר ולקוני, ועל סמך התמונה הזו אתה צריך להחליט אם שווה לך, אם מתאים לך, אם בא לך לקחת סיכון על החתול בשק.
ההנחה הבסיסית היא שהתמונה מייצגת את המוצר שאתה מתכוון לרכוש.
בסיסי, כן?

אחרי שכבר הרכבתי לעצמי בראש שלל מערכות לבוש שישתלבו נפלא עם נעליים בצבע בורדו של Aerosoles, היום המציאות פגשה אותי. והיא הייתה בצבע אדום-כתום די מכוער.

להתראות, הבטחה:

שלום, מציאות:

כמו שאפשר להבין, התאכזבתי. הדבר שהכי אהבתי בנעל הזו (שיש להודות על האמת, היא לא שיא העידון והאלגנטיות עלי אדמות), הוא את הצבע שלה. או ליתר דיוק, את הצבע שהוצג לראווה באתר שמכר לי אותה, בלי שום גיבוי מהמוצר האמיתי.

את הכסף שלי קיבלתי בחזרה, אבל עדיין יצאתי עם טעם מר מכל הסיפור - גם כי בכל זאת שרפתי כמה שעות לנסוע לאסוף את הנעליים, אבל בעיקר בגלל שאני כבר רגילה לסטנדרט מסוים בקנייה ברשת. אני לא חושבת שזה מוגזם, לצפות שהמוצר יראה כמו שהתמונה מבטיחה. אבל כשנציגת השירות אפילו לא מבינה מה אני רוצה ואומרת לי "אבל היה כתוב באתר אדום-יין! התמונה זה רק דוגמא!", נראה שהציפיות שלי היו מוגזמות.

לא נורא, נעלי הבורדו המושלמות עוד מחכות לי איפשהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה