יום שני, 7 בינואר 2013

Wishlist לחודש ינואר

כמו ברוב החודשים, גם את החודש שעבר סיימתי עם חריגות בתקציב החודשי. בניגוד לרוב החודשים, החלטתי לכבוד השנה החדשה שהגיע הזמן לאמץ גישה של דחיית סיפוקים, ולהימנע מרכישות נוספות עד שהחודש יסתיים גם עבור חברת האשראי (ב-10 לחודש).

ההחלטה הזו אומרת שבימים האחרונים לא הייתה לי אפשרות לקנות כלום. ממש ממש כלום. אז במקום לקנות, ישבתי ושמרתי לינקים, ועשיתי חשבון, וחשבתי מה אני באמת רוצה ומה לא ממש. על מה אני יכולה להתפשר ומה אני חייבת לקנות בשנייה (אבל בשנייה!) שהעוצר שכפיתי על עצמי מוסר.

בחשבון מהיר, עוד לפני שהתחיל ינואר באמת, כבר יש לי כאן הוצאות מתוכננות של 500 פלוס שקלים... איכשהו, אין לי ספק שגם את פברואר יהיה צורך להתחיל בעוצר ממושך.

לפי סדר דחיפות, מהדחוף ביותר לדחוף הרבה פחות:

שעון Blue Leaves של Swatch


הייתה לי בחודש האחרון סוג של אובססיית שעונים, במהלכה עברתי על המוני דגמים של Swatch במטרה למצוא את השעון האולטימטיבי עבורי. זה הדגם הנבחר. הבעיה היחידה - הוא היה out of stock באתר הזול והנוח ביותר לרכישת שעונים שמצאתי, ויקר מדי בכל יתר האתרים (יקר מדי = כל דבר שעולה יותר מ-75$ ועלול להצריך תשלום מע"מ). מתישהו בתחילת ינואר הוא חזר למלאי, להפתעתי ושמחתי המרובה, ואין ספק שהוא הרכישה הדחופה ביותר עבורי כרגע. שרק לא ייצא מהמלאי לפני שיגמר העוצר...

שמלת סריג של Vila


מצאתי את שמלת הסריג הזו ב-ASOS ממש לאחרונה, אחרי שגירסה קצרה שלה הייתה לי ברשימת הצפייה שבועות ארוכים. איך שמצאתי את השמלה, ידעתי שאני רוצה אותה, ושאין סיכוי שאני לא קונה אותה. אני מתה על הכל - האורך, שמתאים לטייץ או גרביונים (עבים ואטומים כמובן). הצבעים, שהם שילוב מקסים במיוחד של שני הגוונים האהובים עליי בחורף הנוכחי (וילכו מצוין גם עם מעיל הבורדו שלי מקסטרו וגם עם שלל הגרביונים האפורים). הגזרה הנוחה והמחמיאה, שלא יושבת קרוב מדי לגוף, אבל גם לא מנפחת ומרחיבה. הכל עובד כאן מבחינתי, ועכשיו זו רק שאלה של אם לקנות במחיר הנוכחי, או לחכות ולקוות שתגיע הנחה או קופון לפני שייגמר המלאי.

נרתיק אייפון של Fossil


אני לגמרי מאוהבת בחברת Fossil לאחרונה. הבעיה היחידה היא המחירים האסטרונומיים של רוב התיקים/ארנקים שלהם. מהסיבה הזו אין לי כרגע ייצוג נכבד במיוחד שלהם בארון הפרטי שלי. אבל פה ושם, כשיש פריט חביב וקטן במחיר קצת יותר שפוי, הרי ברור שאני אקפוץ על המציאה. אם משלבים את החיבה למותג עם הרצון שלי להעניק לאייפון שלי בית ייצוגי ומשמח (אחרי שנים בנרתיק שחור ומשמים אך פונקציונלי), קל להבין את המשיכה הגדולה שלי כרגע לנרתיק האייפון הזה, שמוצע כרגע במחיר של 111 ש"ח כאן. לעומת זאת, אם מתחשבים בכך שכבר רכשתי נרתיק מאותה סדרה במהלך חודש דצמבר, אולי אפשר לחכות עם הרכישה הזו קצת.

כאמור, אלו רק הרכישות הברורות שסימנתי לעצמי כחובה עד כאן. יש עוד כל מיני דברים שאני מתלבטת לגביהם, פריטים גנריים שאני כבר אשיג מאיפשהו (טייץ או גרביון בבורדו, חובה!), ודברים שצריך לקנות, אבל ההזדמנות עוד לא הגיעה (תיק קיפלינג ליומולדת של אמא, לפני פברואר, ובמחיר סביר!).

עכשיו, שרק יגיע כבר ה-10 לחודש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה