יום שני, 30 בספטמבר 2013

מי יודע מדוע ולמה לובשת הזברה פיג'מה?

בין מזג האוויר שמתקרר באופן הדרגתי לבין ההגעה למשקל היעד (ווהו!), אני חושבת שאפשר להכריז באופן רשמי וחגיגי שחזר לי החשק לשופינג. ובעיקר - לשופינג של חולצות ושמלות פסים. זה קצת תמוה כל העניין הזה, כי באמת שאף פעם לא הייתה לי חיבה יתרה לזברות או לביגוד שמחקה את הקו האופנתי שלהן. להיפך - במשך די הרבה שנים חולצות פסים נראו לי כמו משהו לא מחמיא במיוחד ודי משעמם. מסוג הדברים האלו שלובשים כשאין מעוף והארון לא משתף פעולה.

ופתאום - ממש בא לי חולצות פסים.

אולי זה בגלל שהגעתי למסקנה שמה שדווקא חסר לי קצת בארון זה בייסיק איכותי, מהסוג שמשתלב יפה עם פריטים שונים ומיוחדים. אולי זה בגלל שהזמנתי סטוק של ג'ינס בצבע בורדו וממש בא לי לשלב אותם עם חולצת פסים שחור-לבן (רק שאין לי). אולי זה בגלל שפתאום בא לי קצת נאוטיקה (אפילו שמלחים עושים לי את זה עוד פחות מזברות).

בכל אופן, אין טעם להתווכח עם ה-craving, אפשר רק לקבל בהכנעה ולתכנן את רכישת המפוספסים הגדולה.

ולצורך כך... קצת השראה מרחבי הרשת:





קצת שילובים עם סקיני בורדו כמתוכנן:




ואם כבר פסים, אני מאוהבת במיוחד בחולצות ושמלות הפסים של French Connection. יש משהו בגזרות ובגימורים שלהן שקונה אותי לגמרי.





וכשמוסיפים צבע לעניין, בכלל...




בהתאם לכך, אלו החולצות והשמלה שהזמנתי מאיביי במהלך הימים האחרונים:



כולן של פרנץ' קונקשן, ועם קצת מזל כולן אכן יצדיקו את שם המותג ויהיו איכותיות, עמידות ובעלות צ'ארם אירופאי שלחולצות פסים של קסטרו פשוט אין.

ואם כבר בענייני זברות... הקליפ הזה של Capital Cities לשיר Kangaroo Court פשוט גאוני.




2 תגובות:

  1. בהחלט עשית לי חשק לפסים
    אהבתי פההכי הרבה את הלוק עם החצאית ג'ינס, יש מצב לקישור מקורי על מנת לדעת מהיכן הפריטים היפים:-)

    השבמחק