יום ראשון, 12 בינואר 2014

סכמ"ש (סיכום שופינג) - חודש דצמבר

זה היה חודש קצת משונה. מצד אחד, לא ממש התחשק לי לעשות שופינג, מצד שני איכשהו בכל זאת הצלחתי לקנות כמה בגדים חדשים, לרוב בעקבות סיילים, לרוב ב-H&M ובאסוס.
בכל זאת, רוב ההוצאות החודש עדיין הלכו על תשלומים נגררים מחודשים קודמים ועל רכישת שלל כיסויים ומגני מסך לאייפד מיני (הקדשתי הרבה יותר מדי אנרגיה לייבוא של קולקציה שלמה של קייסים וכיסויים מכל מיני מדינות. אפילו שהתוצאה הסופית נחמדה מאוד ומצדיקה את המאמץ בעיני).
אפשר לקוות שעם שנה חדשה, משכורת משודרגת, ותקופת סיילים שרק עכשיו נכנסת להילוך גבוה, חודש ינואר יניב פוסט קצת יותר מגוון ועשיר בפריטים מעניינים. אבל בינתיים, בואו נראה מה היה לנו בדצמבר...

שני סווטשירטים של Vero Moda
נרכשו ב-66 ש"ח לשניהם, דרך ASOS.
הרכישה הראשונה לחודש זה היא גם באופן אבסורדי היחידה שעדיין לא הגיעה. לכן אני לא יכולה לדעת אם הסווטשירטים האלו איכותיים ויפים במציאות, איך הם יושבים על הגוף והאם זה היה הימור נכון לקחת מידה Medium למרות שבדרך כלל אני קונה Small בחולצות מהסוג הזה. אני מקווה שהמשלוח הזה יגיע בהקדם, כי באמת מדובר כבר בעיכוב ניכר, אבל כרגע אני עדיין סומכת על אסוס שמדובר על עיכוב ולא יותר מכך.

שני סוודרים של Vila
נרכשו ב-130 ש"ח לשניהם, דרך ASOS.
הסוודרים האלו, בדומה לסווטשירטים של Vero Moda, ישבו לי לא מעט זמן בהמתנה ב-Saved Items וחיכו שאקבל החלטה. מה שהכריע בסוף את הכף, כמו תמיד, היה שילוב מנצח בין מלאי נמוך וצורך לנצל קופון הנחה מוגבל בזמן. עוד לא לבשתי את הסוודרים האלה, אבל הם הגיעו אליי ואני מרוצה מהם. יש לי שני סוודרים של Vila בסגנון דומה משנה שעברה, שאני לא מפסיקה להשתמש בהם, כך שאני בטוחה שברגע שהסוודרים האלו יכנסו לרוטציה הם יהיו לי מאוד שימושיים. הסוודר הצהוב הוא מבחינתי צעד נועז, כי צהוב הוא ממש ממש לא צבע אהוב עליי ואין לי כמעט פרטים בגוון הזה בארון. בכל זאת משהו בו משך אותי ועכשיו רק נשאר לגלות איך אשלב אותו וכמה מהר אצליח לגרום לעצמי ללבוש אותו על אף הצבע העז.

שני סוודרים ארוכים עם צווארון פולו מ-H&M
נרכשו ב-100 ש"ח לשניהם.
אחד הדברים שמאוד רציתי לשדרג בארון שלי החורף הוא את מבחר הסוודרים, ולכן כמובן קפצתי על ההזדמנות לרכוש עוד סוודרים כש-H&M הורידו מחירים מוקדם השנה. למרבה הצער חיכיתי קצת יותר מדי אחרי תחילת הסייל ולא נשארו לי סוודרים מאוד מרשימים לבחור מהם, אבל החלטתי שגם סוודר בייסיק טוב ושימושי זה נחמד, וקניתי את שני אלו, שגם מספיק ארוכים ללבוש עם טייץ, ומצד שני גם צמודים ומחמיאים לגוף, ולא נראים כמו שק חסר צורה (בניגוד לכמה סוודרים אחרים שתופסים לי מקום בארון). קניתי גם סוודר שחור נחמד ב-40 ש"ח, אבל לצערי אני לא מצליחה למצוא תמונה שלו באתר של H&M.

שמלה אדומה עם פרחים מ-Dorothy Perkins
נרכשה ב-45 ש"ח, במבצע 70% הנחה.
אני מאוד אוהבת שמלות מהסוג הזה, שנקראות Skater Dress - צמודות עד המותן ואז מתרחבות. בעיני הן מחמיאות ומתוקות. כבר כמה עונות שכמעט קניתי שמלה מהסוג הזה בצבע אדום או כתום עז, אבל כנראה שהייתי צריכה לחכות דווקא לזו. למרות שהיא קיצית למדי, נראה לי שאני דווקא אשלב אותה עם גרביונים שחורים וקרדיגן במהלך החורף. בלי גרביונים יש מצב שהיא קצת קצת קצרה עבורי. בכל מקרה היא חמודה מאוד, והמחיר היה מצויין. אני בטוחה שאמצא לה שימוש בתקופה הקרובה.

סווטשירט בורדו עם כתפיים מודגשות מ-H&M
נרכש ב-60 ש"ח.
לא, עדיין לא סיימתי עם הסייל של H&M. רק כשחיפשתי תמונה של הסווטשירט הזה באתר, גיליתי שהוא שייך בכלל לקולקציית הגברים. על הפריט עצמו אין שום זיהוי כזה, כך שהייתי בטוחה שאני קונה סווטשירט נשי לכל דבר. האמת שזה מסביר למה מידה XS התאימה מצויין.... מדובר בסווטשירט בצבע המדויק שחיפשתי מתחילת החורף, ולדעתי החיתוך שלו מחמיא על אף שהוא לא מיועד לגוף נשי. יש מצב שאני צריכה להתחיל לחפש מציאות באופן יזום באגף הגברים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה