יום חמישי, 30 בינואר 2014

Window Shopping

אנחנו נמצאים עכשיו בתקופה המבאסת הזו, כשהסוף עונה בשיאו אבל ההנחות הסופיות עוד מבוששות לבוא. זה השלב שבו כניסה לחנויות היא דבר קצת מסוכן מבחינתי - מצד אחד כבר יש הנחות, אז קיים פיתוי לקנות. מצד שני, ההנחות עוד לא ממש משמעותיות אז המחירים עדיין יחסית גבוהים. מצד שלישי - אם אני אחכה, אולי עד שירדו המחירים סופית לא יישאר שום דבר מוצלח על המדפים. מצד רביעי - מי באמת צריך עוד בגדים? בטח לא אני.

יוצאת הדופן בסיפור הזה היא H&M, שהגיעו ל-70% לפני כל יתר הרשתות, ובשלב הזה כבר מוכרים את השאריות של השאריות של העודפים שאף אחד לא רצה. שם כבר אין מה לחפש מציאות יותר. אם זה עדיין נמצא, זה כנראה לא שווה אפילו את ה-30 שקל שלוקחים על זה.

לצד מתחם הסייל המתרוקן מנכסיו, מכניסים כבר את "הקולקציה החדשה", שהיא חורפית כמו הקולקציה הישנה, רק במחיר מלא. בדרך כלל, כשאני נכנסת לחנות בתקופת הסיילים ורואה רק קולקציה חדשה, אני עושה מיד אחורה פנה ועוברת לחנות הבאה. למחפשי מציאות כמוני אין מה לעשות בחנות שמלאה בסחורה חדשה ונטולת הנחות. באופן כללי אני לא חובבת גדולה של הפעילות המכונה Window Shopping - המעבר בין הסחורה החדשה בידיעה ברורה שאני לא הולכת לצאת מהחנות עם כלום. בעיני זה סתם להוציא את העיניים, ומי צריך את התסכול הזה. עדיף לקנות כשהכל (או כמה שיותר) בהישג יד ונגיש.

ובכל זאת, חשבתי שזה יכול להיות דווקא נחמד לעשות קצת Window Shopping מקוון דרך האתרים של הרשתות הגדולות. כל כך הרבה מהקניות שלי הן לחלוטין מבוססות הזדמנות ומצאי בסוף עונה, שדי מעניין אותי לבדוק מה הייתי קונה אם הכסף לא היה פקטור והייתי נכנסת לחנות כשכל הסחורה עדיין על המדפים ואין מחסור במידות ובדגמים. הסיכוי שאחד מהפריטים האלו באמת יגיע לארון שלי הוא נמוך למדי, אבל זה בסדר, גם ככה אין שם מקום.

H&M
הסריג הזה כמעט מתוק כמו הדבר האמיתי
חולצת משבצות צבעונית זה דבר אחד שעדיין חסר לי בארון
חולצת בייסיק מוצלחת שבטוח לא תישאר לסוף עונה
יש לשמלה הזו גזרה מצויינת, אבל רק עם גופיה מתחת

Zara
עוד חולצת משבצות מתוקה בגוונים יפים
חולצת פסים עם מפתח צוואר ואורך שרוולים מושלם
בגזרת הפנטזיה, בגלל הצבע, אבל המעיל הזה פשוט שובה לב

Pull&Bear
חולצת ג'ינס מוצלחת - עוד דבר שעדיין אין לי בארון
סווטשירט אפור בסיסי ושימושי. בדיוק כמו שצריך
לקראת הקיץ - טישירט קצרה עם הדפס מתוק
מגפונים חומים, כי כבר יש לי מספיק שחורים אבל אף לא זוג חום אחד
French Connection
סוודר בורדו, אבל עם קטע (קטע ורוד, ליתר דיוק)
חצאית באורך וגזרה מושלמים, ותמיד צריך עוד חצאית שחורה
שמלת פסים מבד עבה ואיכותי בגזרה מחמיאה
Dorothy Perkins
חולצה קלילה עם הדפס נהדר
סוודר בצבע מקסים עם דיטייל מעניין בסריגה
שמלה בגזרת סקייטר עם הדפס יפה בגוונים חורפיים
Bershka
יש לי חולשה לחולצות שמעוטרות רק בחלקן העליון - פרפקט לחצאיות
ובאותה צבעוניות מקסימה של אפור-כחול, סריג קליל ומתוק
סקיני בהיר צמוד צמוד, כי אני חזק בקטע של ג'ינסים כרגע

והייתי יכולה להמשיך עוד, אבל נראה לי שעם כל פריט נוסף ברשימה אני יותר ויותר מתפתה ללכת לבדוק אותם מקרוב בחנות, אז עדיף שאעצור כאן ואתחיל לשנן לעצמי במרץ "יש לך מספיק בגדים".

2 תגובות:

  1. פריטים יפים, יש לך טעם טוב :)
    מי יתן ונזכה לפחות לכמה מהם בסייל שווה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! (-:
      בהחלט אפשר לקוות שמשהו מאלה יישאר עד הסייל, גם אם הסיכוי נמוך.
      לפעמים יש הפתעות!

      מחק