יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

סיפור טפשי על ג'ינס בצבע בורדו

כשיש לי חשק למשהו, בדרך כלל זה בא בבת אחת ולא נגמר לי עד שאני ממצה לגמרי. כך היה כשרכשתי ארבעה ג'קטי עור תוך חודשים ספורים, כך היה כשהייתי פשוט חייבת להזמין 3 שעונים אחד אחרי השני. ככה זה.

אבל הפעם... כנראה שמדובר בסוג של שיא. איכשהו הצלחתי להזמין תוך יום אחד 3 זוגות ג'ינס בצבע בורדו. מה שהופך את כל העסק ליותר חמור, הוא שזו הפעם הראשונה לגמרי שאני מזמינה ג'ינס (או בעצם מכנס מכל סוג) באינטרנט, וזה אומר סיכון הרבה יותר גבוה לחוסר התאמה. אוף.

אז בכל זאת, איך קרה? לזכותי ייאמר שלא ישבתי ותכננתי להזמין 3 זוגות. בכלל כאמור אני קצת בהפוגה מבחינת החשק לשופינג. מה שכן, יש לי זיכוי של 15% באסוס, פיצוי על עיכוב במשלוח לאחרונה. התוקף של הזיכוי הזה פג אוטוטו, וזה אומר שכדאי לנצל. מעבר לזה, ברשימת ה-Saved Items שלי יושבים כבר כמה ימים כמה ג'ינסים בצבע בורדו במחיר סביר, בזמן שהתלבטתי ביניהם.

הזוג האהוב עליי, שסימנתי כבר לפני יותר משבוע אבל היה כל הזמן Out of stock, זה זה:

ASOS Elgin Supersoft Skinny Jeans in Oxblood

אז את אלה רציתי, אבל לא היה. שמרתי אותם במידה 6 בתקווה לקבל התראה עקיפה כשמידה 8 תחזור למלאי, אבל במהלך השבוע שעקבתי אחריהן, פשוט לא התחדש המלאי. חיכיתי חיכיתי, רציתי רציתי, אבל לא.

בין לבין, סימנתי אופציות נוספות. על הדרך מצאתי אופציה נוספת שאהבתי מאוד, בגלל שהיא משלבת שני דברים שסימנתי כיעדים לסתיו (2 רשומות למטה) - גם בורדו וגם הדפס.

ASOS Skinny Jean with Baroque Flocking

ככל שהסתכלתי על הזוג הזה, הוא נראה לי יותר ויותר כמו אופציה טובה וכדאית (המחיר של שני הזוגות זהה, דרך אגב - £11. אז החלטתי שמדובר בתחליף ראוי ושאזמין אותו. רק מה, כשכבר יש הנחה, כדאי כבר לרכוש בקצת יותר כסף ולקבל את ההנחה על הסכום הכולל, לא ככה?

אז ביליתי עוד כמה ימים בחיפוש פריטים נוספים, אבל הראש שלי כנראה נשאר תקוע כי בסוף החלטתי שאם אני לא יכולה לקבל את הג'ינס בורדו הראשון שמסרב לחזור למלאי, אני אתפשר על ג'ינס בורדו אחר...

ASOS Ridley Supersoft High Waisted Ultra Skinny Jeans in Oxblood Acid Wash

עכשיו, הג'ינס הזה מהתחלה נראה לי כפשרה. אני לא אוהבת acid wash בשום צורה, לא מתה על האפקט שזה נותן כאן, ובעיקר מקווה שבסופו של דבר לא ממש יראו את העניין הזה עם חולצה שתכסה את החלק העליון. חוץ מזה, הגזרה שלו נראית הרבה הרבה יותר צמודה ודקיקה מהשניים האחרים (עד לרמה שאני חוששת שהוא לא יכיל את הקרסוליים שלי). אה, והוא גם הכי יקר, כך שהיו היסוסים רבים לגביו.

כל הזמן הג'ינסים יצאו ונכנסו למלאי (לא הראשון, הוא נשאר בחוץ), ודחיתי ודחיתי את הרכישה... היה ברור לי שבאופן אופטימלי הייתי קונה רק את הראשון או מקסימום את הראשון והשני, וקשה להתפשר. אבל היום בבוקר החלטתי שזהו, די להיסוסים, הגיע הזמן להזמין כי אם אני אמשיך להתעכב אני אשאר בלי כלום.

אז הזמנתי את ג'ינס 2 וג'ינס 3, בתקווה רבה ששניהם יתאימו ויהיו יפים במציאות ולא יתרחבו.
שעתיים אחרי זה בשיטוט אקראי באתר, התברר שג'ינס 1 הואיל בטובו לחזור למלאי לשנייה וחצי במידה שלי בדיוק.

נו, ומה, ברור שקניתי גם אותו, הרי הוא היה זה שבאמת רציתי.

את ההזמנה הראשונה כבר אי אפשר לבטל, את ההזמנה השנייה אני לא רוצה לבטל. נתקעתי עם צפי ל-3 ג'ינסים בצבע בורדו. כמובן שאפשר לשלוח חזרה תמורת זיכוי והכל טוב ויפה, אבל באסה על הטרטור והדמי משלוח ובעיקר על כמה שזה מיותר וטיפשי.

הנחמה בסיפור הזה, היא שבסך הכל כולל הכל, כל שלושת הג'ינסים יחד יעלו לי פחות מ-200 שקל, שזה בערך המחיר של ג'ינס בורדו אחד ברשתות הגדולות כרגע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה