יום ראשון, 22 בספטמבר 2013

איך ללבוש סקיני בורדו?

אחרי שרכשתי דגימה מייצגת של ג'ינסים בצבע בורדו (אבל לפני שהמכנסיים מגיעים אליי), החלטתי שאולי כדאי לי לבדוק עם מה בארון שלי אפשר לשלב את הרכישות החדשות.

בתיאוריה, לשלב בורדו לא אמור להיות נורא קשה. בניגוד לג'ינסים שיש לי בצבעים כמו תכלת ניאון ואולטרא סגול, בורדו זה גוון כהה, סולידי יחסית, שמסתדר יפה עם שחור, לבן, אפור ועוד שלל צבעים אחרים.
אבל בגלל שציפייה זה חלק מהכיף, בכל זאת התחשק לי לחשוב מראש על כל מיני שילובים אפשריים. ואם לא מתוך המלאי הקיים, אז מתוך המלאי האינסופי ברשת (שזה בסופו של דבר הרבה יותר כיף).

קודם כל, לשם השראה, ככה בחרו כמה בלוגריות אחרות ללבוש את הסקיני בורדו שלהן:








יש לי בארון כמה פריטים שמאפשרים שחזור של חלק מהמראות פה - יש לי מעיל שחור-לבן כמו בתמונה האחרונה (וגם מגפונים שחורים), יש לי סריגים בגווני חמרה כמו בתמונה לפני, יש כובע גרב בצבע בורדו כמו בתמונה לפני, ויש ג'קט עור שחור וסריג אפור כמו בתמונות הראשונות. מה שאין לי ממש זה סוודרים גדולים או סווטשירטים עם הדפס מעניין שמרפרר לצבע של המכנס (או משלים אותו).

אז הנה, כמה השלמות לרעיון מרחבי הרשת:

זה סוודר מהעונה הנוכחית של Pull&Bear, ובמבט ראשון הוא ממש לא תפס לי את העין (לא אוהבת את השילוב של האדומים עם הצהוב העכור הזה כל כך). אבל במציאות הוא יושב נחמד על הגוף ונראה לי שהנגיעות בורדו שלו ישתלבו מצויין עם ג'ינס בורדו, בלי להיות יותר מדי מאצ'י מאצ'י.


הסווטשירט הזה הוא של זארה מהעונה שעברה, ויש מצב שבמקרה הזה דווקא כן יהיה יותר מדי מאצ'י, זה די גבולי. בהנחה שהבורדו הוא לא בדיוק אותו בורדו, אני חושבת שזה יכול לעבוד. ואם לא, אני מספיק אוהבת את הסווטשירט הזה בשביל לקנות אותו בלי קשר וללבוש אותו עם ג'ינס שחור או אפור. חבל שהוא מזמן כבר לא בחנויות.

ואם לא סווצ'ר או סוודר, אפשר גם להסתכל לעבר הקיץ הבא ולחפש חולצות קצרות:

מה שאהבתי בחולצה הזו (של מיס סלפרידג') זה שהבורדו נמצא בה בהדפס במרומז מספיק בשביל לא להשתלט ולא להיראות כמו חליפת בורדו בשילוב עם המכנסיים.


את החולצה הזו של דורותי פרקינס ראיתי השבוע בחנות, ובגלל זה אני יודעת שהלבבות הכהים הם בצבע בורדו (אפילו שבתמונה זה לא לגמרי ברור), ושהחולצה מחמיאה וקלילה על הגוף. זו בדיוק הרמה המושלמת של בורדו בחולצה שמשתלבת עם מכנס בורדו, בעיני, כי זה לא יותר מדי והשילוב בין הפריטים יהיה מה ש"יקפיץ" החוצה את הבורדו בחולצה ויבליט את החיבור. אם רק היא לא הייתה עולה 200 ש"ח.


והנה דוגמא לחולצה שאין בה שום צבע שאפילו קרוב לבורדו, ולא הייתי קונה במטרה לשלב עם ג'ינס או מכנס שחור (משעמם), אבל דווקא השילוב עם בורדו יכול להוציא ממנה דברים יפים בעיני.

דרך אגב, ברור לי שבורדו יכול להשתלב גם עם המון חולצות וסוודרים שאין בהם שום זכר לצבע עצמו, אלו פשוט פריטים שאו שכבר יש לי בארון, או שכנראה אקנה בלי קשר לרכישת הג'ינסים הנוכחית. מהסיבה הזו ההתמקדות שלי היא יותר בפריטים שספציפית "מתאימים" לג'ינסים האלו.

אבל מה לעשות כדי להקפיץ סתם שילוב של חולצה אפורה/שחורה עם בורדו, או כדי לשלב צבע שאולי לא בהכרח משתלב אוטומטית, כמו אדום? אה, בשביל זה אלוהים המציא את הצעיף.



נראה לי שצעיף עם נגיעה של בורדו (אפילו נגיעה ממש ממש מינורית) יכול להשיג תוצאה זהה (ואולי אפילו טובה יותר) ללבישה של חולצה/סוודר עם הדפס דומה.

בסופו של דבר, כנראה שהשורה התחתונה היא - יאללה, שיגיעו כבר הג'ינסים האלו!

2 תגובות:

  1. הי
    איזה כייף לי שאני ראשונה כאן
    ראשית נהניתי מאד לקרוא והרשומה הזו היא מסוג הרשומות שאני הכי אוהבת.
    לקחת פריט ולחבר לו פריטים אחרים וגם לבחון ולנתח ולהסביר מה ולמה.
    בקיצור
    רשומה מוצלחת ואני אמשיך לחטט ולקרוא כאן
    חג שמח
    ענת

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לי שאת ראשונה!
      תודה רבה על התגובה החמה והמפרגנת, נהניתי מאוד מהפידבק ואני שמחה שהרשומה עשתה לך חשק להישאר לעוד!
      חג שמח!

      מחק