יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

Fashion Inspiration - Taylor Swift

אף פעם לא חיפשתי השראה בכוכבים, לפחות לא באלה שנמצאים בהוליווד. אני חושבת שמקורות השראה טובים הרבה יותר אפשר למצוא קרוב לבית, באנשים שלא מעסיקים סטייליסטית צמודה ולא מקבלים שמלות custom made על בסיס קבוע. אבל מה, אי אפשר להכחיש שכיף להסתכל על מה שהמפורסמים והעשירים לובשים, ואחרי שמסתכלים זה בלתי נמנע לסמן את אלו שעושים את זה נכון באופן עקבי.

אין לי הרבה כאלו "מסומנים", גם כי אני לא באמת עוקבת באדיקות, וגם כי רוב הכוכבות בהוליווד מתלבשות הרבה יותר אקסטרווגנטי ומיוחדג' ממה שאני אוהבת. אני יכולה להתרשם מהתעוזה ולהעריך את החדשנות, אבל כל עוד אין בהופעה משהו שרלוונטי איכשהו למציאות שלי, זה מסתכם בהתרשמות שטחית למדי.

בגלל זה אני אוהבת במיוחד את הסגנון של טיילור סוויפט (וגם של אמה סטון, שאולי אקדיש לה פוסט נפרד). כי גם באירועים נוצצים וגם ביומיום, היא מתלבשת בבגדים שאת רובם הייתי מאמצת בשנייה.  יותר מזה - הסגנון שלה ביומיום הוא מאוד קלאסי ופשוט, אולי אפילו פשוט מדי ולא מספיק טרנדי/אופנתי, אבל זה בדיוק מה שהופך אותה למודל מתאים עבורי. אני מנסה להרחיב את ה-comfort zone שלי באופן תמידי, אבל נכון לעכשיו בהחלט נשארת בצד הסולידי והבטוח של הארון.

וטיילור סוויפט (לפחות מבחינת הלבוש שלה) היא מופת לאלגנטיות סולידית ומוקפדת.

שנתחיל?

רוב הסקירה תתמקד בהופעות יומיומיות, שבאופן טבעי הרבה יותר רלוונטיות ומלאות השראה עבורי, אבל בכל זאת לא יכלתי לוותר על איזו שמלה או שתיים מהשטיח האדום.


בשמלה הראשונה אני פחות אוהבת את הבד המבריק ואת קו החיתוך שחוצה את השמלה לרוחבה ומפריע לנפילה של הבד, אבל הגזרה מקסימה והצבע והעיטורים נפלאים. לגמרי שמלה שהייתי לובשת לחתונה ביקום מקביל שבו היא בטווח מחירים רלוונטי. השמלה השנייה היא show stopper אמיתית, ואותה לא הייתי לובשת גם בפנטזיות הפרועות ביותר שלי. אבל על טיילור היא נראית מדהים.

אבל לא התכנסנו כאן כדי לעסוק בשמלות ערב מפוארות, אלא בביגוד יומיומי שניתן לשחזור (בוריאציות כאלו ואחרות) גם בארון הפרטי שלי.

אז הנה, גם טיילור אוהבת פסים, ממש כמוני:


והנה, גם טיילור חובבת מכנסיים בצבע בורדו, בדיוק כמו שאני עומדת לקנות באסוס!


הנקודה היא - למרות שאני בטוחה שכל פריט שהיא קונה עולה סכומים שלא יסתדרו עם העו"ש שלי, הלוק הכללי בהחלט בר השגה.

עוד כמה מראות חביבים לשם ההשראה...


ולסיום... אני לא מכירה לעומק את הצד המוזיקלי של גברת סוויפט, אבל השיר הזה תקוע לי בראש כבר שבועיים.






3 תגובות:

  1. תשמעי את פשוט מצליחה לכתוב בדיוק על הדברים שאני אוהבת.
    סקירות מעשיות וכייפיות , עניינים מעשיים פשוטים שאפר ליישם לבד בבית וגם הסגנון שכל כך מדבר אלי.
    יופי של בלוג יש לך כאן

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה תודה! אני מסמיקה כאן.
      אשתדל לכתוב יותר עכשיו כשאני יודעת שלא רק אני קוראת...
      (-;

      מחק
  2. באמת בלוג מקסים!

    ולטיילור סוויפט יש טעם מצויין, וזה כמעט מעצבן שהיא תמיד נראית כזו רעננה ויפה, גם בשמלת ערב וגם בג'ינס וחולצה...

    השבמחק